Az adatmentés menete

 

Tudnivalók

Adatvesztés esetén javasoljuk, hogy mielőbb hozza be személyesen valamelyik elérhetőségünkre, vagy postázza el az érdi címünkre adathordozóját.

A beérkezést követően, rövid időn belül megkezdjük a bevizsgálást. A vizsgálat eredményéről és a kalkulált adatmentési díjról mielőbb tájékoztatjuk. Ha megrendeli az adatmentést, úgy megkezdjük a munkát, melynek eredményéről telefonon és e-mailben is tájékoztatjuk, és a lementett adatokról igény esetén (mappastruktúra) listát küldünk. Azoknál az eszközöknél, amiknél nincs bevizsgálás (lásd:Á.V.F.) azonnal megkezdjük az adatok lementését.

Az átadás hozott adathordozóra másolással, vagy cégünknél vásárolható adathordozóra történő mentéssel történhet.

Sikeres adatmentés esetén egyeztetett időpontban veheti át az adatokat. Átadáskor lehetőséget biztosítunk a mentés eredményének alapos átvizsgálására, egy erre kijelölt számítógépen, így biztosítva azt, hogy Ön valóban azt kapja, amit várt!

Vidéki, illetve külföldi ügyfeleink esetében az átvételt és átadást is postafordultával, illetve futárszolgálattal intézzük, nem szükséges a személyes megjelenés.

Sürgősségi adatmentés rendelése esetén a teljes fent leírt folyamat akár a leadás másnapján elkészülhet!

Amennyiben a bevizsgálás után úgy dönt, hogy nem rendeli meg a mentést, vagy a vizsgálat eredménye alapján nem menthetőek az adatok, akkor Önnek semmit nem kell fizetnie! Kivételt képeznek a tiszta-teres adatmentések egyéni megállapodásai.